Jag ger det ett försök till

Linda och jag ska söka upp Rabhi och be honom flytta in hos oss ;)Okej jag tänker ge min blogg ett försök till!!
Idag har jag skrivit om mitt cv från norska till svenska vilket va mindre lätt, norskan är inte på topp längre! Och eftersom att den inte är det har jag INTE ringt till banken i norge och krävt mina skattepengar :S

Vi har även hämtat en slipmaskin för imorgon ska jag plocka fram min manliga sida och slipa våran fula bryå? eller va det nu är och måla den svart, hoppas på att färgen funkar för det är egentligen tapetfärg men man måste ju testa eller hur;)

Så imorgon är min to do lista

1 leka med fia å pojkarna i hamnen
2 diska
3 städa mitt rum
4 Slipa grjen i köket
5 ringa norska banken
6 skicka grattis kort till pappa som fyllde idag
7 ringa runt å fråga vart min lön e för jag har fan inte fått den
8 Måla saken i köket

Blir en rolig dag imorgon eller nått

Cicci sa till mig ikväll att barn får smailgropar av att pappan nockar dom med snoppen när dom ligger i magen jag tror ikke på det! Hon tror även att man kan få klamydia av att bada i en pool och att andra världs kriget slutatde 1749

Nää nu sängen å kolla på bonde söker fru är ju nyfiken på vad det är för hångelatacker som pryde aftonbladets första sior igår ;)

God natt och puss

Kommentarer
Postat av: Cicci

Älskling.. Hamnen är ingen lekplats. Lär pojkarna de. ;P

2009-12-30 @ 16:27:23
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0