Den stora dagen!

Idag åker jag och Linda till norge. Sen jag skrev sist har det bara krånglat men nu ska vi iaf iväg =) från början va det tänkt att vi ska åka bil men vi fick inte plats när all packning va inpackad så vi ska åka buss till oslo idag och imorgon bitti tar vi tåget till bergen.

Igår va vi i Färjestaden och handlade det sista Linda köpte 4 limpor cigg kostade 1500 deprimerande men bättre än att betala 120 kr per paket i norge. Handlade även lite godis så vi får njuta lite innan vi kommer till norge för sen blir det ingen godis bara träning.

Igår när vi hade gått å lagt oss kom nästa ändring pavlo och linnea tyckte det blev för mycket packning i bilen så vi får ta det på bussen! Så  idag får vi åka och hämta det å sen släpa det på bussen. Lite bitter över det och lite förbannad!
Men idag går iaf bussen 14,35 rullar vi ut från kalmarstation mot nya äventyr och på lördag har vi våran första visning=)

Nu ska jag ut och ta upp fiske näten med pappa hoppas det va bättre fiskelycka denna gången
Nästa gång jag skriver är det från norge då blir det raport om hur allt har gått =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0