Nu vänder det!

Först och främst vill jag ge min mamma och pappa stor kritik för att dom inte satte mig på orientering när jag va liten: Då hade jag kunnat läsa en karat och ahft lite lättare att hitta när jag reser runt!

Har varit lite dålig på att skriva men det är för att det bara har hänt dåliga saker! Förra veckan såg det ut som jag skulle få åka hem utan min förmögenhet! Men i fedags ringde dom från 2for1 dinner for 2 och frågade ifall jag kunde komma på upplärning.... det kunde jag så imorgon klockan 9 ska jag bli en människa som alla kommer hata!! En telefonförsäljare :P

Linda jobbar för adecco så hon har jobbat 2 kvällar på coop och linnea börjar som pizza bagare på måndag...känns som allt börjar vända nu hoppas på det!

Pappa fyllde år här om dagen så jag och linda passade på att lura honom lite jag messade honom och sa att det sprutade vatten i hela lindas badrum....pappa kastade sig dig med verktygslådan i högsta hugg och när han kom fram stod linda där med 2 brända kladdkakor och en present =) bra jobbat syrran :)

Här om dagen när vi hade tråkigt läste Linda engelskt lexikon och hittade ordet Lay och kontaterade att det bettyde en massa tex lade värpa och duka då säger hon: Men om nån säger lay hur vet man då om man ska du
duka eller värpa ...haha den tycker jag va klockren!

Nej nu ska ja tvätta så jag har nått att ta på mig första dagen på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0