Nu vände det nog igen

Sälj jobb är inget för mig så jag har sagt upp mig. När jag kom dit fick jlag fetinghäftet med norska text som jag skulle läsa igenom sen va det bara att börja jobba! Ingen lön fick man helle det va upplärning en vecka utan lön, för att sen få jobbet va man tvungen att sälja 10 kort på 5 dagar. Inte lätt! Så jag slutade där så nu sitter jag i skiten igen.

Men vi anmälde oss på kellys som är norges största bemanings företag och dom ska höra av sig ptå måndag eller tisdag så nu håller vi tummarna så hårt vi kan!

Igår va jag på lång promenad i vårat backiga berg! Det känns bra för det blir mindre jobbigt ju fler gånger vi går uppför dom.....

Vi hopppas inte på snö i bergen iår för då måste vi skotta snö...jobbigt och dyrt om man råkar glöma då får man böta usch usch norrmän är petiga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0