Livet på dagis

Lite dåligt med uppdateringar här men det har varit lite mycket på sista tiden!
Äntligen äntligen har jag fått jobb=)
Jag jobbar för ett bamningsföretag som heter kellys just nu jobbar jag på olika dagis och jag trivs kämpe bra!
I 2 veckor har jag varit på Apeltunsbarnhage börjar lära känna alla ungar där nu dom är 100 st mellan 1 och 6 år.
Måndgas så hade vi massa snö så vi skulle ut med 11st 3 åringar för att åka pulka det började bra men efter en timme grät alla 11 för att dom va trötta och frusna så det va bara att släpa tillbaka dom till barnhagen. Mindre lyckad dag!

5 åringarna ville att jag skulle läsa en bok för dom och jag försökte förklara att jag inte kan läsa på norska då tvingade dom mig att översätta hela boken till svenska och sen läsa, alla 6 satt och tjöt av skratt så roligt är det med lite svenska!

Hemma händer inte så mycket det rullar på som vanligt jobbar sitter vid datorn och sover. Ska bli skönt att komnma hem över jul och sen blir det flytt men vart vet vi inte.
Ikväll jobbar linda så jag har städat och bakat och lagat mat så nu tycker jag att hob ska komma hem börjar bli lång tråkigt

Hoppas ni har det bra där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0